Żyjemy w świecie zmian, gdzie społeczeństwo wolnego czasu zmieniło się w społeczeństwo konsumpcji i rozmytych wartości. Napawamy się "tu i teraz" nie patrząc na to, co jest dalej oraz nie mając szacunku dla tego, co już było. Toksyny są dla nas żeby zapomnieć.

wtorek, 23 listopada 2010

proch po prochu

Na samym początku wpisu chciałbym wyrazić duży smutek z powodu odejścia Mileny Czerlik, mojej koleżanki ze studiów. Może i nie byliśmy najlepszymi znajomymi i bawiło mnie kiedy podczas wystąpień używała "yyy", ale zawsze była uśmiechnięta i dynamiczna. Porwał ją rak, ten którego ja również zawsze się obawiam. Zawsze mam w sobie jakieś puste pretensję do niematerialnej siły i nasuwa się głupie pytania- dlaczego oni, dlaczego teraz.
----------------------------------------------------
Edgar Czop

"Pan i władca"

Panie i Władco ziemi

kryształowych wież, tysięcy ton stali.

Dlaczego krzyczysz?
Przecież dobrze wiesz że Cię słucham
                
miliony ludzi, tysiące bram i drzwi.

Władasz mną, moim tatą i moją mamą

jeszcze więcej ulic, oddechy, szepty, Ty

Dajesz mi dom, łóżko, trochę chleba,
samochody - stare, bo tamtych nie chcemy

Jesteś Panem i Władcą i jedyne czego chcesz ode mnie
to abym o tobie pamiętał


zawsze.


W pamięci Mileny Czerlik  (1987 - 2010)

1 komentarz: