Żyjemy w świecie zmian, gdzie społeczeństwo wolnego czasu zmieniło się w społeczeństwo konsumpcji i rozmytych wartości. Napawamy się "tu i teraz" nie patrząc na to, co jest dalej oraz nie mając szacunku dla tego, co już było. Toksyny są dla nas żeby zapomnieć.

wtorek, 10 września 2013

Drobne zmiany

Witaj serdecznie drogi czytelniku,

Postanowiłem troszkę zaktualizować mojego bloga. Dlatego po prawej stronie strony zmieniłem grupę "linki, które warto odwiedzić" na "Pliki do ściągnięcia". Zmieniłem platformę, na której umieszczam pliki, przez co dostęp do nich będzie trwały i prostszy (opcja view lub odpłatna download) z miłą chęcią prześle także wszystkie pliki na Twojego maila, jeżeli wyrazisz taką ochotę. Wywaliłem także wszystkie obrazki (oprócz jednego), które widniały na blogu po prawej stronie - wszystko ku przejrzystości. Ciągle rozważam także zmianę layout'u bloga aby było "czarno na białym" a nie odwrotnie, no ale to wymagało będzie dobrania odpowiedniej kompozycji, więc wdrożę pomysł dopiero z czasem. Wszystkie zmiany dla wygody czytania.

Pozdrawiam,

Edgar 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz