Żyjemy w świecie zmian, gdzie społeczeństwo wolnego czasu zmieniło się w społeczeństwo konsumpcji i rozmytych wartości. Napawamy się "tu i teraz" nie patrząc na to, co jest dalej oraz nie mając szacunku dla tego, co już było. Toksyny są dla nas żeby zapomnieć.

czwartek, 30 grudnia 2010

wspomagany przez technologię

Witajcie serdecznie, postanowiłem wypróbować pewną formę przekazu, którą jest ścieżka audio-video. Powiem więcej - w moim wykonaniu. Pod tym wpisem zamieszczam filmik mojego autorstwa, jak na razie próbny i dość niedopracowany, który w pewien sposób pozwoli mi w przypadku braku czasu przekazać wam jakieś informacje. Mam nadzieje że inne będą lepsze i weselsze. Na filmiku zapomniałem wspomnieć (niestety nie wypisałem sobie...) o wydarzeniach na Białorusi związanych z ponownym "wyborem" Łukaszenki. Pragnę więc wyrazić solidarność z sąsiadami ze wschodu i życzyć im wytrwałości w walce z reżimem autorytarnym, gdyż demokracja w Białorusi to fasada, a prawa człowieka i obywatela są nagminnie łamane. Siergiej, Daria i wszyscy inni moi znajomi z Białorusi- jestem z wami i z waszymi bliskimi. Pióro mocniejsze od miecza.

1 komentarz:

  1. Super pomysł z tym wideo:) Tylko musisz mówić wolniej,bo trochę niewyraźnie czasami jest..ale generalnie bardzo pozytywnie;) Kaś;*

    OdpowiedzUsuń