Żyjemy w świecie zmian, gdzie społeczeństwo wolnego czasu zmieniło się w społeczeństwo konsumpcji i rozmytych wartości. Napawamy się "tu i teraz" nie patrząc na to, co jest dalej oraz nie mając szacunku dla tego, co już było. Toksyny są dla nas żeby zapomnieć.

piątek, 26 lutego 2010

Info

Witajcie, mam trochę nowości natury technicznej (kwestie merytoryczne poruszę wkrótce). Po pierwsze w mojej ankiecinie wygrał Radek Sikorski, jak będzie na prawdę zobaczymy w wkrótce ;] Po drugie- jak tworzyłem bloga proponowałem kilku znajomym aby zamieszczali swoje artykuły/felietony/komentarze na moim blogu. Niestety na poinformowaniu ich się zakończyło, jednak wczoraj przekazem takie same info koleżance z kierunku no i proszę, artykulik dociera do mnie już dziś. Tak więc zamieszczam go, na swoim blogu i tym samym dziękuję za przejaw aktywności;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz